XIV Міжнародний студентський конкурс маркетингових PR-проектів та стартапів «Золотий компас – 2020», ХНЕУ, Харків

В цьому році конкурс «Золотий Компас» оголосив вільну тематику маркетингових PR-проектів та стартапів.

Команда Маркетингового клубу ОНАХТ розробила маркетинговий  проект «Фітнес в парку» для виведення на ринок фітнес-меню в Ресторанному Парку (Одеса, Сіті-Центр Таїрова). Ініціаторами проекту стали власники ресторану  «The Парк», які ще восени 2019 року звернулися до декану факультету Менеджменту, маркетингу і логістики Агеєвої Ірини Миколаївни з пропозицією спільної роботи зі студентами Маркетингового клубу ОНАХТ.

Проект вийшов в фінал конкурсу в секції «Маркетинг», що мав пройти в квітні 2020 , але у зв’язку з карантином фінал було відкладено.

За результатами проведеного дослідження студентами 2-го курсу СВО «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» ОП «Маркетинг» з дисципліни «Маркетингові дослідження» було захищено комплексну курсову роботу  на тему «Маркетингове дослідження ринку та споживачів ресторанних послуг на прикладі ресторану «The Парк» з метою виведення нового продукту» (керівники – доцент Голубьонкова О.О., старший викладач Брайко М.Г.):

1. Маковей Вероніка «Маркетингове дослідження споживачів ресторанних послуг з метою виведення на ринок нового продукту»

2. Синиця Ганна «Маркетингове дослідження конкурентного середовища ресторану «The Парк» з метою виведення на ринок нового продукту»

3. Максименко Катерина «Маркетингове дослідження контактних аудиторій ресторану «The Парк» з метою виведення на ринок нового продукту»