Маркетологи ОНАХТ – переможці 12 Всеукраїнського студентського фестивалю реклами у номінації «Рекламний полігон»

На кафедрі Маркетингу, підприємництва і торгівлі вже стало традиційним святкувати День студента у потягу Одеса-Київ, прямуючі на Всеукраїнській студентський фестиваль реклами до Київського національного торгово-економічного університету. І цього року зібралася весела компанія із 28 студентів першого, четвертого та п’ятого курсів маркетологів разом з викладачами  Голубьонковою О.О. та Брайко М.Г.

Організатори фестивалю щороку намагаються привнести «цікавинки» та корисні заходи. Під час проведення фестивалю проводяться цікаві майстер-класи висококваліфікованих фахівців рекламної справи та піару. Цьогорічний, дванадцятий фестиваль не став виключенням – до програми було введено номінацію «Рекламний полігон». Після відкриття фестивалю команди студентів багатьох вишів України отримали завдання (бріф) на розробку рекламної кампанії, і почалося…

Хтось продукував ідеї, хтось вже знімав відео, хтось відстоював свою думку перед членами команди.

Буквально за кілька годин 13 команд-учасниць «Рекламного полігону» створили свої проекти.

Журі, яке складалося виключно із представників компанії-замовника, після нетривалого обговорення обрало три роботи, що вийшли до фіналу. Одним із фіналістів стала команда студентів 4 та 5 курсів «Хобі-і-ти». Дівчата яскраво піднесли основну ідею розробленої рекламної кампанії. Встояти було неможливо! Результат – перше місце!

Журі відмітило креативність ідеї та вміння студентів за короткий термін розібратися в особливостях невластивого для їх профілю товару.

Хочеться відмітити, що дана перемога не випадковістю.  По-перше – це є результатом вивчення та застосування спеціальних новітніх методик, що вивчаються у дисциплінах «Поведінка споживача», «Маркетингова товарна політика», «Маркетингові комунікації» тощо. По-друге – це досвід членів команди щодо участі у різноманітних творчих конкурсах з маркетингу. По-третє – консультування команди здійснювала досвідчений викладач кафедри – Брайко М.Г.

Команда студентів першого курсу «Перваші» отримала заохочувальний диплом, що є гарним стартом в успішній маркетинговій діяльності.