Наша гордість


Конкурс стартапів у рамках роботи обласної методичної комісії викладачів економіки і фінансів ЗФПО Одеської області

 photo_2021-03-04_22-59-32 Викладачі та магістри кафедри беруть активну участь у розвитку науково-дослідної діяльності студентів коледжів ОНАХТ. Так, 28 грудня 2020 року відбувся  третій етап конкурсу освітньо-професійних проектів на тему: «Шляхи підвищення якості освіти – погляд студента», який розпочався ще в листопаді. В конкурсі брали участь 14 проектів з різних коледжів Одеської області.

Доцент кафедри О.О.Голубьонкова та магістр другого року навчання спеціальності 075 маркетинг Є.М.Струц стали членами журі даного конкурсу разом з іншими науковцями та роботодавцями.

Студенти презентували свої дослідження та розробки, що, за їх думкою, можуть покращити якість освіти та зацікавити студентів. Було презентовано цікаві ідеї стосовно впровадження ігрових методів, дослідницьких тощо.

 
 .

Міжнародна науково-практична конференція (м. Прага)

 Безымянный

Доцент Бахчиванжи Л.А., ст. викл. Коренман Є.М. та здобувач вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» Крук Анна взяли  дистанційну участь у Міжнародній науково-практичній конференції (м. Прага) 22-30 грудня 2020 р.   За результатами участі у матеріалах конференції (секція «Економічні науки») опубліковано тези доповіді  «SWOT- аналіз як основний елемент розробки системи маркетингових стратегій компанії «JUSTSTYLE»».

 

 .

V Міжнародна науково-практична конференція «Фундаментальні та прикладні дослідження у сучасному світі»

 Бахчиванжи

Доцент Бахчиванжи Л.А., старший викладач Коренман Є.М. та здобувач вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» Крук Анна взяли  участь у 5-й міжнародній науково-практичній конференції «Фундаментальні та прикладні дослідження у сучасному світі», що проходила в он-лайн форматі  у Бостоні  (США) 16-18 грудня 2020 р.

За результатами участі опубліковано тези доповіді  «Стратегічний аналіз маркетингового середовища підприємства».

 Крук
  .

Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт зі спеціальності “Маркетинг” 2020 року

 Диплом Струц Лизи (1) Наукова робота студентів СВО «Магістр» 1-го року навчання  Струц Є.М. ( 075 «Маркетинг») і Фещук Л.О. (076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»), керівник – старший викладач кафедри МПіТ Брайко М.Г., на тему «Маркетингове забезпечення організації івенту в форматі фестивалю» за результатами першого етапу ІІ туру конкурсу набрала 73 бали та   отримала диплом ІІІ ступеню.

 Другий Міжнародний конкурс студентських науково-дослідних робіт з економіки

 Радіонова У Другому Міжнародному конкурсі студентських науково-дослідних робіт з економіки брали участь здобувачі вищої освіти:
1) СВО «Магістр» спеціальності 075 «Маркетинг» Радіонова Анна під керівництвом професора Мардар М.Р. та доцента Бахчиванжи Л.А. – зайняла 1 місце.
Тема роботи: «Удосконалення асортиментної політики підприємства харчової галузі – пріоритетний інструмент підвищення конкурентоспроможності».
 Бакланова 2) СВО «Магістр» спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Бакланова Вікторія під керівництвом старшого викладача Євтушок О.В. – зайняла 2 місце.
Тема роботи: «Сучасна концепція організації кінопрокату і відкриття сучасного міні-кінотеатру».
 Тряпіцин 3) СВО «Бакалавр» спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Тряпіцин Андрій під керівництвом доцента Бахчиванжи Л.А. – зайняв 3 місце.
Тема роботи: «Нейромаркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій в підприємницькій діяльності».
 .

Міжнародний конкурс студентських наукових робіт “Black Sea Science-2019″

 Диплом Лізи  Проект  Струц Єлизавети «Event marketing as a tool for promotion of territories (on the example of Aktovsky Canyon)» (керівник – ст. викл. Брайко М.Г.)  набрав 90 балів та за результатами публічного захисту   зайняв перше місце за напрямом «економіка та управління».

КОНКУРС «КРАЩИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОЕКТ 2018»

 image (7)  19.11.2018 в Одеській міськраді підвели підсумки конкурсу на «Кращий інноваційний проект», у якому взяли участь співробітники кафедри МПіТ к.е.н., доцент Голубьонкова О.О., старший викладач Брайко М.Г. та студенти СВО «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг»  Струц Єлизавета, Новікова Орина, Пікінер Наталія. Проект «Фестиваль Гранд Каньон» посів третє місце у номінації «Краща соціальна інновація».


3
Міжвузівський конкурс студентських наукових робіт з галузі науки “Економіка та управління в сфері торгівлі”

Робота студентки факультету ММіЛ Мільчевої Вікторії Василівни під керівництвом старшого викладача Голодонюк О.М. вийшла у фінал конкурсу «Міжвузівського конкурсу студентських наукових робіт» та запрошена для участі у підсумковій науково-практичній конференції Міжвузівського конкурсу студентських наукових робіт з галузі науки «Економіка та управління в сфері торгівлі»  до Харківського державного університету харчування та торгівлі.

За результатами захисту конкурсних робіт Мільчева В.В. зайняла друге місце.

.

.

.

.

.

.


V Буковинський студентський фестиваль науки

3Конкурс Черновцы50 травня 2016 року у Чернівецькому торговельно-економічному інституті відбулася фінал конкурсу інноваційно-інвестиційних проектів за напрямком «Розвиток інфраструктури міста (регіону, країни). Розвиток інформаційних технологій» у рамках V Буковинського студентського фестивалю науки.

Команда «Хоббі і Ти» в складі Наталії Жихаревої, Анастасії Кухар і Вікторії Новак, студенток факультету Менеджменту маркетингу і логістики (спеціальність 6.030507 «Маркетинг»), під чуйним керівництвом О.О. Голубьонковой та М.Г. Брайко. Інвестиційний проект «Теплодар – місто майстрів» посів друге місце у конкурсі.

.

.

.

.

.

.


ХІ Міжвузівська конференція конкурсу наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг»
Сертификат

20-21 травня 2016 року в Києві (КНЕУ) відбулася ХІ Міжвузівська конференція конкурсу наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка. Конкурс проводиться за ініціативою Всеукраїнської громадської організації “Українська Асоціація Маркетингу”.

Цього року Христич А.В. під керівництвом старшого викладача Брайко М.Г. отримала спеціальну відзнаку конкурсу «За яскраві результати як ефект синергії продукту та методики дослідження». Робота на тему: Дослідження позиціонування та диференціації ігристих вин.

.

.

.

.

.


Фінал конкурсу РR-проектів “Золотий компас пам’яті Олексія Кононова”
Диплом Компас

22 квітня 2016 року відбувся фінал Х Міжнародного конкурсу студентських рекламних і PR-проектів “Золотий компас пам’яті Олексія Кононова”.

Для поїздки на конкурс сформувалася команда «Хобі і Ти» в складі Наталії Жихаревої, Люби Діцул, Анастасії Кухар і Вікторії Новак, студенток факультету Менеджменту маркетингу і логістики (спеціальність 6.030507 «Маркетинг»), під чуйним керівництвом О.О. Голубьонковой та М.Г. Брайко.

Завдяки старанням усієї команди вдалося привести маленьку перемогу. PR-проект «Теплодар – місто майстрів» посів друге місце у конкурсі.

.

.

.

.


ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади з науки «МАРКЕТИНГ»
Грамота

13–15 квітня 2016 року в ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»  успішно провів ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади з науки «МАРКЕТИНГ». В олімпіаді прийняло участь 88 студентів з 44 вищих навчальних закладів України.

За результатами олімпіади третє місце посіла студентка Одеської національної академії харчових технологій Штемпель Тамара набравши 77 балів.

Вітаємо студентку групи ЕМ-481 Штемпель Тамару з третім місцем за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Бакалавр».

.

.

.

.

.


ІІ етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт

1 001Під керівництвом професора кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі Мардар М.Р. студентка 5 курсу спеціальності “Товарознавство та експертиза товарів” Кулеша В.І. отримала нагороду за конкурсну роботу під шифром “Альпійські гори” у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з природничих, технічних, гуманітарних наук за напрямом “Харчова промисловість та переробка сільськогосподарської продукції”. Отримала запрошення до участі  у підсумковій науково-практичній конференції, яка відбудеться 7 квітня 2016 року у м. Харків.

.

.

.

.

.

.


 І етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт

конкурс научных работ 3 место у насУ Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук брали участь студенти:
1) ОКР «Магістр» спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» Мільчева В.В. під керівництвом старшого викладача Голодонюк О.М. – зайняла 3 місце;
2) ОКР «Магістр» спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» Христич О.В. під керівництвом старшого викладача Брайко М.Г. – отримала Заохочувальний диплом;
3) ОКР «Спеціаліст» спеціальності 7.03051001 «Товарознавство та комерційна діяльність» Ярошенко К.А. під керівництвом д.т.н., проф. Мардар М.Р. – зайняла 1 місце;
4) ОКР «Магістр» спеціальності 8.03051002 «Товарознавство та експертиза в митній справі» Кулеша В.І. під керівництвом д.т.н., проф. Мардар М.Р. – зайняла 3 місце.

.

.

.

.


Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт за напрямом «Маркетинг»

КупринаСпівробітники кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі активно займаються науковою роботою, а так само допомагають студентам представляти свої знання та вміння на всіляких конференціях і конкурсах.
На Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт за напрямом «Маркетинг» робота «Рекламна кампанія вищого навчального закладу», виконана студенткою 5 курсу Купріної І.О. під керівництвом доц. Голубьонкова О.О., отримала перше місце.

.

.

.

.

.

.

.


Загальноєвропейський студентський конкурс інноваційних харчових продуктів EcoTrophelia Ukraine

БрайклjpgЗа результатами участі в Національному етапі загальноєвропейського студентського конкурсу інноваційних харчових продуктів EcoTrophelia Ukraine 14-15 травня 2013, студенти Єфремов Володимир, Осипчук Віталій, Брайко Анастасія під керівництвом проф. Верхівкер Я.Г., доц. Голубьонковой О.О., ас. Брайко М.Г. посіли друге місце.

.

.

.

.

.

.

.


Золотий компас 2013 рік

ЗайцевКоманда студентів Одеської національної академії харчових технологій спеціальності “Маркетинг”  під керівництвом доц. Голубьонкової О.О. і ас. Брайко М.Г. перемогла в 7-му Міжнародному студентському конкурсі рекламних і PR-проектів «Золотий компас» Харків, ХНЕУ, 17 квітня 2013.