Успішні випускники

Соколенко

Соколенко Владислав Петрович

З 2015 по 2019 рік  навчався в ОНАХТ  за спеціальністю  «Готельно- ресторанна справа»  та отримав кваліфікацію бакалавра.

На освітньо-професійну програму «Маркетинг»  другого (магістерського) рівня вступив у 2019 р.

Впевнений користувач ПК. Отримав практичний досвід  з ресторанного бізнесу та просування. Відповідальний, організований, націлений на результат, вміє працювати в команді, ввічливий, пунктуальний.

В 2015 році працював – адміністратором закладу  Freshline. З 2017 року обіймав посаду  керуючого ресторану  Bitz Burger. З 2019 році має  власну компанію з  консалтингу  – допомагає  молодим підприємцям  відкривати  та просувати нові заклади у сфері HoReCa.


 

Марющенко

Марющенко Карина Сергіївна

Загальну середню освіту отримала у Сєверодонецькому НВК –  колегіум (м. Сєверодонецьк).

Кваліфікацію бакалавра отримала у ХНУ ім. Каразіна.

До ОНАХТ вступила у 2019 році на Освітньо-професійну програму «Маркетинг» за заочною формою навчання.  Цілеспрямована, відповідальна, мобільна.

Працювала в Петрус Алко (оператором  1с),  в  ТОВ  «Сеїйл Стм» (менеджер з логістики). На даний час працює в ТОВ «Мікс Пласт»  менеджером-аналітиком.


 

Струц

Струц Єлізавета Миколаївна

Вступила до ОНАХТ у 2017 році після закінчення Одеського технічного коледжу. У 2019 році отримала кваліфікацію бакалавра маркетингу та вступила до магістратури на Освітньо-професійну програму «Маркетинг». У грудні 2020 року здобула кваліфікацію магістра маркетингу. За час навчання, як член Маркетингового клубу кафедри Маркетингу, підприємництва і торгівлі, активну участь брала у Всеукраїнських та Міжнародних змаганнях з маркетингу, Рекламних полігонах, міжнародних конкурсах наукових студентських робіт та була неодноразовим переможцем та призером цих заходів.

На даний час працює маркетологом в  агентстві он-лайн реклами  4Limes. За час роботи опанувала інструментарій Інтернет маркетингу: smm, налаштування  реклами в Facebook и Google, чат-боти, автоматизацію.

Володіє інструментарієм стратегічного маркетингу: написання стратегії просування (соціальні мережі або загальні), customer journey map, воронки продажів.  Творчо  використовує в роботі вміння фотографувати, розробляти дизайн, здійснювати верстку на Tilda.


 

Хлєбодарова

Хлєбодарова Олександра Ігорівна

У 2018 р. закінчила Одеський національний університет ім. І. І. Мечнікова, отримала кваліфікацію  бакалавр з права та одночасно у 2018 р. в Одеській  національній академії харчових технологій отримала кваліфікацію бакалавра з маркетингу.

У 2019 р. закінчила магістратуру в Одеській національній  академії  харчових технологій за спеціальністю «маркетинг». За підсумками навчання та наукових досягнень у 2019 році увійшла в ТОП 10 кращих студентів  факультету менеджменту, маркетингу і логістики. Під час навчання характеризувалась як сумлінна, відповідальна,  з творчим підходом до виконання роботи.

Працює в ТОВ НПП Таїровський винзавод «НИВА»  технологом.


Ленкова

Лєнкова Орина Артурівна

Після отримання у  2018 р.  кваліфікації бакалавра за спеціальністю  «Романо-германська філологія» вступила до магістратури Одеської  національної  академії харчових технологій. У 2019 р. отримала кваліфікацію магістра  маркетингу.

Працює Інтернет-маркетологом в компанії Nektony –  IT компанії, яка розробляє програмне забезпечення для операційної системи macOS.

Володіє  навичками  щодо просування товарів в соціальних мережах, SEO оптимізації, створення відео контенту, має  знання WordPress, Semrush, SimilarWeb, Google Trends, Screaming Frog, Google Analytics, Search Console, Atom, Jira, Trello, WorkSection, iMovie, Monosnap, Google docs, Google sheets.

Характеризується аналітичним складом  розуму, вмінням мислити творчо, стратегічно та вирішувати різноманітні проблеми в сфері маркетингу.


Жихарєва

Жихарєва Наталя Олексіївна

Наталя отримала у 2017 році диплом бакалавра з маркетингу з відзнакою, а в 2018 – диплом магістра з маркетингу також з відзнакою.

Під час навчання була старостою академічної групи та активним учасником студентського самоврядування.

За активної участі Наталі, команда студентів-маркетологів була переможцем багатьох конкурсів: «Рекламний полігон» (м. Київ, 2016 р., «Золотий компас» (м. Харків, 2016, 2017 р), «Кращий інноваційний проект» (м. Одеса, 2017 р.), «V Буковинський студентській фестиваль науки» (м. Чернівці, 2017 р.) тощо.

Працює на посаді  Middle PPC Specialist в Агенції Інтернет-маркетингу Inweb. Грамотний та ефективний підхід до реалізації поставлених задач виділяє Inweb на ринку інтернет-маркетингу України, Росії, Казахстану, Польщі, Болгарії, Молдови.

Володіє  навичками  щодо просування товарів в соціальних мережах, SEO оптимізації, створення відео контенту, має  знання WordPress, Semrush, SimilarWeb, Google Trends, Screaming Frog, Google Analytics, Search Console, Atom, Jira, Trello, WorkSection, iMovie, Monosnap, Google docs, Google sheets.

Характеризується аналітичним складом розуму, вмінням мислити творчо, стратегічно та вирішувати різноманітні проблеми в сфері маркетингу.


photo_2021-02-22_01-06-11

Мільчева Вікторія Василівна

У 2017 році отримала диплом з відзнакою магістра з маркетингу.  Під час навчання  в магістратурі успішно проявила себе в сфері наукових досліджень: стала переможецею Всеукраїнського конкурсу наукових студентських робіт, брала участь у виконанні комплексної кваліфікаційної роботи на замовлення ПрАТ «Одесавинпром»  з розробки інноваційного продукту «Здоровіт» під керівництвом професора Осипової Л.А. та старшого викладача Голодонюк О.М.

З 2018 року успішно поєднує навчання в аспірантурі з викладацькою роботою на кафедрі маркетингу,  підприємництва і торгівлі. Під керівництвом доктора економічних наук, професора Лагодієнка В.В. виконує    наукове дослідження за темою  «Управління інноваційною діяльністю виноробних підприємств в умовах економічної нестабільності в країні», яка стала продовженням  студентської наукової  роботи.

Викладає дисципліни Маркетинг,  Маркетингова товарна політика,  Маркетинг продовольчих товарів, Маркетингові комунікації, Організація підприємницької діяльності, Інноваційний розвиток підприємства на засадах маркетингу,  Поведінка споживача.

Як старший куратор факультету Менеджменту, маркетингу і логістики Вікторія Василівна виконує виховну роботу і користується великою повагою здобувачів вищої освіти і колег-викладачів.

Пройшла навчання у Міжнародному інституті маркетингу з курсу «Інтернет-маркетинг» та використовує інноваційні знання у викладацькій роботі на освітніх програмах спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».

1 2

 


 

 

1

Горбунов Денис Віталійович

 У 2012 році закінчив навчання на факультеті «Менеджменту, маркетингу та логістики» та отримав диплом спеціаліста з відзнакою.

Першим місцем роботи став один з лідерів південного регіону в галузі виробництва м’ясних продуктів та делікатесів ПП ФІРМА ГАРМАШ та посада помічника маркетолога, а через рік — маркетолога.

Після п’яти років у харчовій галузі вирішив продовжити кар’єру в телекомунікаційній компанії Infomir, яка є лідером в Україні та відома своєю високотехнологічною продукцією на всіх континентах. На протязі чотирьох років отримав цінний досвід, просуваючи 8 брендів на ринках понад 150 країн світу.

Працював з IT проектами виступаючи маркетинговим ментором стартапів Louder.me та Whooshi, далі продовжив кар’эру в компанії Tapmedia.

Отримав посаду маркетингового директора, а згодом директора з розвитку бізнесу в міжнародній компанії Woman Insight.