Новини

Студенти та викладачі кафедри Маркетингу, підприємництва і торгівлі взяли участь у міському конкурсі «Кращий інноваційний проект».

MyCollages-min«Кращий інноваційний проект» – це конкурс інновацій, перспективних ідей і проектів для студентів, вчених та винахідників, громадян м. Одеси, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб – авторів проектів з інноваційного розвитку, технологій та продуктів.

Команда студентів “Хоббі-і-ти” (Жихарєва Наталя, Новікова Орина, Войчишенко Ярослава, Цопа Марія) під керівництвом Голубьонкової О.О. та Брайко М.Г. розробили та презентували соціальний проект з розвитку сімейного хоббі-туризму.
Чєкаємо на рішення експертів))


Стратегія успішної кар’єри в маркетингу

MyCollages (3)1 листопада 2017 року  для студентів гр. ЕМ-481 та всіх бажаючих було проведено майстер-клас на тему «Стратегія успішної кар’єри в маркетингу». Спікер – випускник нашої академії, а зараз успішний маркетолог Сербін Віталій Ігорович.

Основним завданням данного заняття було  донести до студентів сутність професії маркетолога, навести  приклади та власний досвід у розробці реклами в мережі Інтернет.

Віталій Ігорович неодноразово проводив свої майстер-класи та тренінги для студентів та викладачів кафедри.

Слухачі завжди з великим задоволенням відвідують його лекції, запитують питання та поради.


 Майстер клас в Одеському технікумі газової і нафтової промисловості

63827eeb-05cb-4cfa-937d-d26c8920a446

14 вересня 2017 року  в Одеському технікумі газової і нафтової промисловості  викладачами кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі  Євтушок О.В. та Голодонюк О.М. було проведено майстер-клас зі студентами технікуму на тему «Підприємництво та її основа».

Представники кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі ОНАХТ відповіли на усі поставлені запитання та розповіли, які можливості розкриваються у студентів, котрі отримають освіту за спеціальностями  «Маркетинг» та «Підприємництво, торгівля і біржова діяльність» та новою спеціальністю «Реклама та зв’язки з громадськістю».

Зупинилися детально та розповіли, що рекламна діяльність поширюється на сферу економіки, виробництва, комерції, екології, різних галузей народного господарства, а також на сферу політики, освіти, охорони здоров’я, культури і мистецтва, включаючи вироби, послуги, ідеї, технології, цінні папери, нерухомість, природні ресурси тощо.

Професія рекламіста передбачає комунікабельність, ініціативність, уміння творче вирішувати складні завдання.

Дані професії тісно пов’язані з часом, досягненнями сучасної  IT, світовим досвідом в економіці, соціальними потребами.  Звернули увагу на те, що за  фахівцями до академії звертаються керівники підприємств, які хочуть бути впевненими в завтрашньому дні – це і знову створені фірми і досвідчені виробники товарів і послуг

Представники вищого навчального закладу розповіли також про  умови вступу на навчання, можливість стажування та отримання додаткової освіти, працевлаштування, як в Україні, так і за кордоном.

Крім того, студенти запросили  представників ОНАХТ на проведення профільних лекцій, щоб детальніше ознайомитися зі спеціальностями академії по обраному профілю.

 


 Навчальний рік завершенорекламный полигон чудово!

7-9 липня в Одеській національній академії харчових технологій відбувся Міжнародний студентській фестиваль реклами «Рекламний Полігон 2017»

Суть проекту – виконання командами креативних рекламістів конкретного практичного завдання, що сформульовано в творчому брифі, за 48 годин.

Співорганізаторами Проекту “Рекламний Полігон” (літо, 2017) виступили Спілка рекламістів України, Одеська національна академія харчових технологій, Київський національний торговельно-економічний університет, професійний журнал «Маркетинг і реклама».

Офіційними Партнерами Проекту стали компанія «Кока-Кола Беверіджиз Україна» та Асоціація «Українські імпортери побутової електроніки». Інноваційний Партнер – компанія Samsung Electronics Ukraine Company.

Журі, що оцінювало рівень робіт учасників Проекту, очолив Костянтин Шнайдер, креативний директор Креативного агентства Saatchi & Saatchi Ukraine. До складу Журі увійшли також представники компаній-партнерів, громадських організацій, керівники рекламних компаній, маркетинг-директори виробничих підприємств.

В «Рекламному Полігоні» взяли участь 10 команд, за 48 годин вони розробили по три рекламних кампанії.

Команди ОНАХТ вийшли у фінал та посіли друге та третє місця і отримали подарунки від компанії Samsung.

Готуємось до участі у наступному фестивалі реклами, який пройде у м. Київ 17 листопада.


Майстер-клас “Як студенту отримати досвід роботи в інтернет-маркетингу,
коли не беруть на роботу, тому що немає досвіду “

12 квітня 2017 року відбувся майстер-клас:  “Як студенту отримати досвід роботи в інтернет-маркетингу, коли не беруть на роботу, тому що немає досвіду “. Спікер: Олексій Аль-Ватар – експерт по контент-маркетингу.

Програма майстер-класу:
Основні напрямки в маркетингу
Про досвід, знання, навички
Що робить маркетолог? Які завдання виконують на реальних проектах
KPI маркетолога
Як взяти перше замовлення
З чого почати і як практикуватися?


Міс ОНАХТ 2017 

30 березня 2017 року відбулося традиційне для Одеської національної академії харчових технологій свято краси – Міс ОНАХТ 2017 . Цього року 6 конкурсанток боролися за це почесне звання головної красуні академії. Від кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі приймали участь аж 2 претендентки – Вікторія Мазур, яка отримала титул – Міс грація 2017 та Катерина Коваленко – Віце-міс ОНАХТ 2017 та Міс Інтернет 2017. Вітаємо наших красунь з почесними титулами.


День кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі

29 березня 2017 року відбувся “День кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі”, який пройшов у три етапи. Свято розпочалося з привітань  декана факультету менеджменту, маркетингу і логістики – Агеєвої Ірини Миколаївни.
Студенти перших курсів спеціальностей “Маркетинг” та “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність” привітали кафедру веселою сценкою «Казка про маркетолога».
На другому етапі Дня кафедри проходили дайджест рекламних матеріалів найкращих рекламних агенцій України та світу “Маркетологи шуткують”.
На третьому етапі відбувся творчий конкурс студентів “Лабораторія креативності”.
Організатори дня кафедри вдячні всім учасникам за душевність, креативність і гарний настрій.


Благодійна ярмарка “Такі ММіЛ”

28 березня 2017 року кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі прийняла участь у проведенні тиждня факультету ММіЛ. Цього року благодійна ярмарка отримала назву “Такі ММіЛ”. Учасники ярмарки частували усіх охочих смачними солодощами, а усі зібрані кошти були направлені до підшефної школи-інтернат. Усі змогли окунутися в веселу одеську атмосферу, отримати великий заряд позитиву.


Відкрита лекція “Актуальність розвитку міжнародного маркетингу в туризмі”

Козловский28 березня 2017 року на кафедрі маркетингу, підприємництва і торгівлі відбулась відкрита лекція на тему: «Актуальність розвитку міжнародного маркетингу в туризмі» із залученням виконуючого обов’язки начальника управління туризму, реорганізації та курорту Одеської обласної адміністрації  Козловським Р.С.

За сучасних умов міжнародний маркетинг стає необхідною передумовою досягнення успіху компанії на зовнішньому ринку, оскільки він орієнтує підприємця на потреби, вимоги і тенденції розвитку цільових ринків, дає змогу правильно спрямувати діяльність компанії, сприяє зміцненню конкурентних позицій фірми і створює підґрунтя для ефективної зовнішньоекономічної політики.

Необхідність використання інструментарію міжнародного маркетингу зростає з поширенням глобалізаційних процесів і загостренням конкурентної боротьби, яка запроваджує свої правила гри на світовому ринку туристичних послуг, змушуючи туристичні підприємства швидше реагувати на несподівані зміни в ринковому середовищі та пристосовуватись до них. Тому, визначення сутності та особливостей використання міжнародного маркетингу на фірмах туристичного бізнесу є актуальною темою.

Крім того, була представлена презентація щодо рейтингу росту та спаду туристичного потоку на міжнародному рівні.


 Міжвузівська наукова студентська конференція 2016-2017 н.р.

конференция27  березня 2017 року на кафедрі маркетингу, підприємництва і торгівлі відбулась Міжвузівська наукова студентська конференція. У секції Маркетингу, підприємництва і торгівлі були представлені усні та стендові доповіді студентів спеціальностей: “Маркетинг”, “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність”, а також студенти із Одеського технічного коледжу ОНАХТ.

Усні доповіді представили:

  1. Студентка ОС “Магістр” Штемпель Т.М.  тема доповіді “Розробка маркетингових стратегій для просування на споживчий ринок хлібців, створених на основі нових сортів пшениці”, науковий керівник – проф. Мардар М.Р.
  2. Студентка ОС «Магістр»  Бурлака Г. тема доповіді “Розробка маркетингових стратегій для просування на споживчий ринок нових видів йогуртів”, науковий керівник – проф. Мардар М.Р.
  3. Студент ОС «Магістр»  Васильєв А. тема доповіді “Дослідження макросередовища ТОВ «ПТК Шабо»”, науковий керівник– доц. Голубьонкова О.О.
  4. Студентка ОС «Магістр»  Пронюк Л. тема доповіді “Маркетингові стратегії управління портфелем бізнесу ТОВ «Чіпси ЛЮКС»”, науковий керівник– доц. Устенко І.А.
  5. Студентка 3 курсу  Курдас Ю. тема доповіді “Дослідження споживчих вподобань при виборі та покупці шоколаду”, науковий керівник– доц. Кордзая Н.Р.
  6. Студентка 3 курсу  Махно Н. тема доповіді “Стан українського ринку сокової продукції”, науковий керівник– доц. Кордзая Н.Р.
  7. Студентка 3 курсу  Ковтонюк Д.В. тема доповіді “SWOT-аналіз українського ринку соціальної реклами”,  науковий керівник– доц. Кордзая Н.Р.
  8. Студент ОС «Магістр» Бузинський В.О. тема доповіді “Доцільність виведення на ринок коньяку для жінок під ТМ «Француженка» на ПрАТ «Одесавинпром»”, науковий керівник –  ст. викл. Голодонюк О. М.
  9. Студентка 4 курсу Родіна А.Б. тема доповіді “Виноробна станція як об’єкт винного та ділового туризму”, науковий керівник – ст. викл. Брайко М.Г.
  10. Студент 1 курсу  Тряпіцин А.М. тема доповіді “Підприємнитцтво в ринкових умовах”, науковий керівник – ст. викл. Євтушок О.В.
  11. Студентка 3 курсу економічного відділення ОТК ОНАХТ Струц Л.С. тема доповіді “Вплив маркетингу на формування споживчого попиту”, науковий керівник – викладач вищої категорії Коробкіна О.В.

Стендові доповіді:

  1. 1.  Студент ОС «Бакалавр» Лавренко Є.С. тема доповіді “Дослідження макросередовища ТОВ «Люстдорф»”, науковий керівник – доц. Голубьонкова О.О.
  2. Студент ОС «Бакалавр» Фролов М.С. тема доповіді “Особливості комунікативної політики компанії «Данон Україна»”, науковий керівник – доц. Голубьонкова О.О.
  3. Студент ОС «Бакалавр» Кулік О.С. тема доповіді “Дослідження конкурентної ситуації на ринку освітніх послуг на прикладі спеціальності «Маркетинг»”, науковий керівник – доц. Голубьонкова О.О.
  4. Студент ОС «Магістр» Новак В. тема доповіді “Маркетинговий аналіз туристичної сфери м. Одеси”, науковий керівник – доц. Кордзая Н.Р.
  5. Студент 4 курсу Горбачова О. тема доповіді “Маркетингова діяльність підприємств ресторанної індустрії в умовах кризи”, науковий керівник – ст. викл. Голодонюк О. М.
  6. Студент ОС «Магістр» Щеголькова А.Є. тема доповіді “Аналіз споживчих переваг у ігристих та шампанських винах”, науковий керівник – ст. викл. Брайко М.Г.
  7. Студент ОС «Магістр» Філоті К.М. тема доповіді “Аналіз українського ринку коньяків та бренді”, науковий керівник – ст. викл. Брайко М.Г.
  8. Студент 4 курсу Жихарєва Н.О. тема доповіді “Ресурсне забезпечення винного туризму в Одеському регіоні”,  науковий керівник – ст. викл. Брайко М.Г.
  9. Студент 2 курсу Босак Н. тема доповіді “Сучасний стан ринку майонезу в Україні”,  науковий керівник – ст.викл. Лозовська Г.М.
  10. Студент 1 курсу Побережна О.Ю. тема доповіді “Сутність підприємства та його роль в економіці”,  науковий керівник – ст.викл. Євтушок О.В.
  11. Студентка 3 курсу економічного відділення ОТК ОНАХТ Дякіна С. тема доповіді “Формування здорового образу життя за допомогою латерального маркетингу”, науковий кервник – викладач вищої категорії Коробкіна О.В.
  12. Студентка 2 курсу економічного відділення ОТК ОНАХТ Ступаченко О.С. тема доповіді “Маркетингове дослідження ринку молочних продуктів, науковий керівник – викладач вищої категорії Воронкова Ю.В.
  13. Студентка 3 курсу економічного відділення ОТК ОНАХТ Гусєв С.М. тема доповіді “Оптимізація витрат виробництва”, науковий кервник – викладач вищої категорії Коробкіна О.В.

Перший захист магістерських робіт

магистерские работы22 – 24 березня 2017 року відбувся захист перших магістерських робіт студентів спеціальності “Маркетинг”. Магістри продемонстрували високий рівень теоритичної підготовки, креативне мислення, уміння аналізувати ситуацію на ринку, розробляти маркетингові стратегії і приймати правильні маркетингові рішення. Кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі вітає перших своїх випускників ОС “Магістр” спеціальності “Маркетинг” з успішним захистом дипломних робіт.

.

.

.

.

.

.

.

 


Майстер-клас «Маркетинг в туризмі»

открытая лекция-Евтушок23 березня 2017 року для студентів спеціальностей  «Маркетинг» та «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» був проведений майстер-клас «Маркетинг в туризмі» за участю голови Асоціації розвитку туризму в Одеській області Фазілем Аскеровим.

Студенти дізналися нову інформацію щодо розвитку туризму в Одеському регіоні, про найпопулярніші на сьогоднішній день зони винного туризму та про інновації в сфері туристичної діяльності.

.

.

.

.

.


Відкрита кураторська  година  з техніки безпеки життєдіяльності

тб25  листопада 2016 року куратори груп ЕМ-191, ЕМ-181 провели відкритий кураторський час з питання техніки безпеки життєдіяльності. Куратори, довели до студентів, що проблема захисту людини від небезпеки постала водночас з появою на Землі людства. Первісна людина була тісно пов’язана з природою, тому єдині на той час були природні небезпеки.

В останні століття з’явилася група небезпек, що походять від об’єктів створених людьми, так званих антропогенних чинників: машин та механізмів, хімічних та вибухових речовин, джерел різного роду випромінювань.               Створюючи матеріальні блага, з розвитком цивілізації людство створює все більше ситуацій, коли її ж творіння становлять загрозу для неї самої.

У такій ситуації зрозумілим є те, що кожна людина повинна усвідомлювати надзвичайну важливість питання безпеки життєдіяльності, а часто і питання особистого захисту і виживання в тих чи інших обставинах.

На кураторську годину прибув провідний інспектор міськрайонного відділу Головного управління ДСНС  України в Одеській області, старший лейтенант служби цивільного захисту Калита Андрій Михайлович, який професіонально розповів студентам правила безпеки з наступних питань:

– Техніка безпеки на період зимових канікул;

– Інструктаж  по поведінці в надзвичайних ситуаціях;

– Техніка безпеки на залізничній колії.

Представник зазначив, що всі  озвучені правила техніки безпеки повинен знати кожний студент. Ці елементарні знання врятували тисячі людей від хвороб, каліцтва та загибелі. В нашому буремному світі завжди потрібно пам’ятати, що небезпеку дешевше і легше попередити ніж ліквідовувати її наслідки.


Майстер-клас «Особливості маркетингової діяльності на ринку банківських послуг»

банк23 листопада 2016 р. на кафедрі маркетингу, підприємництва і торгівлі було організовано та проведено  викладачами кафедри Євтушок О.В. та Брайко М.Г. майстер-клас на тему «Особливості маркетингової діяльності на ринку банківських послуг», з керівником центру по підбору  персоналу Південного  ГРУ Приватбанку Трояновською Галиною Анатолієвною.

Під час даного майстер-класу маркетологи дізналися, що особливе значення для банку при формуванні поточної і перспективної банківської політики має банківський маркетинг. Маркетинг є основою інформаційної підсистеми сучасного банківського менеджменту. Головна ідея маркетингу полягає у виявленні потреб і запитів споживачів, у визначенні сегментів ринку, на якому може бути знайдена реалізації нових банківських послуг і продуктів в умовах конкуренції з іншими банками. Банківський маркетинг передбачає облік і вивчення процесів, що відбуваються на ринку капіталу як у цілому, так і в окремих його секторах: банківській сфері, кредитній системі, ринку цінних паперів…

Також, в ході проведення зустрічі студенти  дізналися, що  можуть проходити практику онлайн з подальшим зарахуванням до кадрового резерву банку. Оскільки, ця програма підвищує рівень фінансової освіти студентів і допомагає випускникам у працевлаштуванні Міністерство освіти і науки України підтримала реалізацію проекту “Онлайн-практика” від Приватбанку.

Трояновська Г.А. повідомила студентів, про те, що дату старту навчання можна вибрати самостійно, головне – пройти максимум протягом 2 місяців (60 календарних днів) з цієї дати. Студент самостійно регулює інтенсивність навчання. Середній час проходження практики – 1-1,5 місяця. При бажанні можна пройти практику швидше – все залежить від таланту і здібностей.

“Практика в Приватбанку – це не просто знайомство з банківськими продуктами, технологіями і послугами, – розповідала представник регіонального офісу  Південного ГРУ Приватбанку, – а й повноцінне використання навичок роботи в реально можливих ситуаціях. На сайті є відео-інструкції з виконання фінансових операцій. Підсумки навчання підводять на основі Болонської системи освіти. Варто зазначити, що після закінчення практики видається сертифікат з печаткою, який може використовуватися при працевлаштуванні. Студенти, які досягли високих результатів, зараховуються, за бажанням, в кадровий резерв банку.”


Маркетологи ОНАХТ – переможці 12 Всеукраїнського студентського фестивалю реклами у номінації «Рекламний полігон»

фестиваль рекламыНа кафедрі Маркетингу, підприємництва і торгівлі вже стало традиційним святкувати День студента у потягу Одеса-Київ, прямуючі на Всеукраїнській студентський фестиваль реклами до Київського національного торгово-економічного університету. І цього року зібралася весела компанія із 28 студентів першого, четвертого та п’ятого курсів маркетологів разом з викладачами  Голубьонковою О.О. та Брайко М.Г.

Організатори фестивалю щороку намагаються привнести «цікавинки» та корисні заходи. Під час проведення фестивалю проводяться цікаві майстер-класи висококваліфікованих фахівців рекламної справи та піару. Цьогорічний, дванадцятий фестиваль не став виключенням – до програми було введено номінацію «Рекламний полігон». Після відкриття фестивалю команди студентів багатьох вишів України отримали завдання (бріф) на розробку рекламної кампанії, і почалося…

Хтось продукував ідеї, хтось вже знімав відео, хтось відстоював свою думку перед членами команди.

Буквально за кілька годин 13 команд-учасниць «Рекламного полігону» створили свої проекти.

Журі, яке складалося виключно із представників компанії-замовника, після нетривалого обговорення обрало три роботи, що вийшли до фіналу. Одним із фіналістів стала команда студентів 4 та 5 курсів «Хобі-і-ти». Дівчата яскраво піднесли основну ідею розробленої рекламної кампанії. Встояти було неможливо! Результат – перше місце!

Журі відмітило креативність ідеї та вміння студентів за короткий термін розібратися в особливостях невластивого для їх профілю товару.

Хочеться відмітити, що дана перемога не випадковістю.  По-перше – це є результатом вивчення та застосування спеціальних новітніх методик, що вивчаються у дисциплінах «Поведінка споживача», «Маркетингова товарна політика», «Маркетингові комунікації» тощо. По-друге – це досвід членів команди щодо участі у різноманітних творчих конкурсах з маркетингу. По-третє – консультування команди здійснювала досвідчений викладач кафедри – Брайко М.Г.

Команда студентів першого курсу «Перваші» отримала заохочувальний диплом, що є гарним стартом в успішній маркетинговій діяльності.

Що далі? Далі інтенсивна підготовка до літнього «Рекламного полігону», який організатори, на чолі з Роматом Є.В., планують провести на березі моря. Ми вже шукаємо можливості проведення цього заходу на базі нашої академії. Слідкуйте за анонсами!

Склад команди «Хобі-і-ти»: Жихарєва Наталя, Кухар Анастасія,  Новак Вікторія, Берченко Катерина,  Ковтонюк Діана,  Родіна Антоніна, Крушкіна Інна, Лавренко Євгенія.

Склад команди «Перваші»: Новікова Орина,  Войчишенко Ярослава, Цопа Марія, Пікінер Наталія, Чорна Ганна, Марушевська Віолетта, Ясінський Андрій.


Профорієнтація продовжується!

ЕвтушокОдеська національна академія харчових технологій постійно працює в напрямку профорієнтаційної роботи: реклама в соціальних мережах та засобах масової інформації, розміщення рекламних буклетів з логотипами ОНАХТ у міських маршрутних таксі, на рекламних банерах міста, розповсюдження інформаційних буклетів при безпосередньому контакті з абітурієнтами.
4 листопада 2016 року представниками Одеської Національної академії харчових технологій на базі загальноосвітньої школи-гімназії №1 м. Роздільна проведено зустріч з випускниками шкіл міста організована Роздільнянським міськрайонним центром зайнятості.
Школярів, їх батьків цікавило насамперед те, які спеціальності можливо отримати в ОНАХТ і як знайти роботу та використати свої знання набуті під час навчання.
Представник кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі ОНАХТ Ольга Василівна Євтушок, відповіла на усі поставлені запитання та розповіла, які можливості розкриваються у студентів, котрі отримають освіту за спеціальностями «Маркетинг» та «Підприємництво, торгівля і біржова діяльність». Дані професії тісно пов’язані з часом, досягненнями сучасної IT, світовим досвідом в економіці, соціальними потребами. Звернули увагу на те, що за фахівцями до академії звертаються керівники підприємств, які хочуть бути впевненими в завтрашньому дні – це і знову створені фірми і досвідчені виробники товарів і послуг. Але, хочеться підкреслити, що сучасний студент не шукає роботу після закінчення ОНАХТ, він, у більшості випадків, вже успішно поєднує навчання з початком трудової кар’єри. Як це відбувається? Є кілька варіантів: проводяться двічі на рік ярмарки вакансій; практики під час навчального процесу (студенти, які зарекомендували себе, залишаються там працювати); регулярні звернення керівників різних підприємств з проханням порекомендувати відповідального і грамотного студента; зустрічі з фахівцями в сфері маркетингу, підприємництва та торгівлі, у вигляді майстер-класів, тренінгів тощо; участь у конкурсах студентських робіт – там помічають найбільш активних і пропонують їм роботу; участь у конференціях – можливість особистого знайомства з представником цікавою фірми; екскурсії на провідні підприємства міста. Цим перелік заходів не обмежується. Основні вимоги роботодавця – знання теоретичної бази, відповідальність, бажання вчитися і розвиватися.
Таким чином, випускник Одеської національної академії харчових технологій має не тільки теоретичні знання, але й досвід роботи, що дозволяє йому успішно конкурувати на ринку праці і отримувати гідну заробітну плату.
Представник вищого навчального закладу розповіла також про умови вступу на навчання, можливість стажування та отримання додаткової освіти, працевлаштування, як в Україні, так і за кордоном.
Крім того, учні та вчителі запросили представників ОНАХТ на батьківські збори, щоб детальніше ознайомитися зі спеціальностями академії.
Також Роздільнянським міськрайонним центром зайнятості було запропоновано зустрітися зі школярами, які проживають у віддалених селах.
Сподіваємося, що випускники шкіл Роздільнянського району оберуть навчання майбутнім професіям, якими зможуть оволодіти в нашій академії.


Парад Гарбузів – Hаlloween

хелоуин31 жовтня 2016 року студенти факультету менеджменту, маркетингу і логістики перенесли усіх у світ містики, солодких і смачних страв, гарбузових світильників, красивих і жахливих костюмів, кумедних і страшних розіграшів під час святкування веселого свята Гарбуза або Хеллоуїн.
Ну і яке ж свято без солодкого столу? Студенти факультету підготували цікаві вікторини, співали пісні, всі бажаючі могли скуштувати смачні цукерки і солодощі (тістечка, пальчики, солодкі черв’ячки, яблука в карамелі і багато інших ласощів). Всі зібрані кошти будуть спрямовані до підшефної школи-інтернат смт. Миколаївка.

т

т

.

.

.

.


114 День народження ОНАХТ

день рождеие18 жовтня 2016 року Одеська національна академія харчових технологій відсвяткувала свій 114 день народження. Традиційно для нашої академії святкування пройшло у нічному клубі Palladium. Студенти ОНАХТ  до дня народження альма-матер підготували цікаву святкову програму – танцювальні та вокальні номери. У програмі свята були наступні номінації:

  1. кубок ректора КВН;
  2. номінація “Золотий голос ОНАХТ”
  3. “Вищий пілотаж ОНАХТ”
  4. майстер танцю ОНАХТ

Кубок ректора ОНАХТ по КВН заслужено отримала збірна команда Інституту прикладної економіки та менеджменту ім. Вейнштейна –  ТОДОС.

.

.

.


Хто найбільш спортивні, веселі і активні? Звичайно ж це ми!

тур походСонце, море і пісок! Що ще потрібно для бадьорого недільного ранку?

2 жовтня 2016 року відбувся Традиційний для Одеської національної академії  харчових технологій туристичний перехід, який був приурочений Дню працівника освіти. Ця щорічна для нашої академії подія давно стала символом здорового способу життя, гарного настрою і цікавого спілкування.

Маршрут переходу пролягав від спорткомплексу ОНАХТ до пляжу Чкаловський. Цю відстань було подолано весело, легко і невимушено. Саме тут вже декілька років поспіль проводяться спортивні змагання між студентами академії (і не тільки між студентами!). Наші викладачі і декани факультетів теж не відстають!

Розпочалось свято з привітання команд. Перший конкурс естафета, у якому приймали участь по 9 представників від кожної команди. Наш факультет менеджменту, маркетингу і логістики зайняв перше місце.

Вперше, за останні роки команда інституту ім. Вейнштейна у змаганні з перетягування канату вийшла у фінал конкурсу.

Крім цікавих спортивних змагань були музичні перерви, які заряджали позитивом усіх присутніх.

На завершення відбувся традиційний конкурс – самий дружній факультет, в якому не обійшлось без ламбади.

Дружність нашої кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі помітна неозброєним оком!


Майстер-клас “Один день із життя інтернет-маркетолога. Ефективна робота з проектами в соц. сітях”

интернет-маркетинг30 вересня 2016 року було проведено майстер-клас “Одень день із життя інтернет-маркетолога. Ефективна робота з проектами в соц. сітях” провідними спеціалістами в галузі:

  • директор SMM агенства “Netocrat” Олійник Олександр
  • інтернет-маркетоглог Аль-Ватар Олексій.

Директор SMM агенства “Netocrat” розповів про ті задачі, з якими зустрічається його команда кожного дня і показав приклади того, як вони просувають проекти в соц. сітях.

.

.

.

.


Відкрита кураторська година групи ЕМ-191  спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність  на тему «Зелений туризм»

    зеленый туризм28 вересня 2016 року була проведена відкрита кураторська година на тему «Зелений туризм», яка була приурочена святкуванню Всесвітнього та Всеукраїнського Дня туризму.

На дане свято були запрошені викладачі та студенти Одеської національної академії харчових технологій та провідні спеціалісти в галузі, а саме:

  • Калабін Сергій Борисович – Директор Одеського обласного агентства реконструкції та розвитку;
  • Козловський Роман Сергійович – завідувач сектору інвестицій у туризмі «Департаменту агентства з питань інвестицій та розвитку» Одеської обласної  державної адміністрації;
  • Міхова Тетяна Миколаївна – Директор туристичного центру Роздільнянського району.

Лекцію розпочала куратор нової спеціальності Євтушок Ольга Василівна, яка ознайомила присутніх з основними поняттями «зеленого туризму». Далі своїми знаннями та досвідом ділись провідні спеціалісти галузі, які розповіли про актуальність даного бізнесу та продемонстрували грандіозний проект будівництва кемпінгу, який буде унікальним для нашого міста. Вони не тільки зробили цікаву та змістовну заплановану зустріч, але й зуміли здивувати студентів і викладачів ОНАХТ.

По завершенню розгляду теми всі залишились задоволені та вирішили через деякий час знову зустрітися, але вже не в аудиторії, а на одному із туристичних об’єктів .


Майстер-клас для учнів 10-х класів ЗОШ №117 “Секрети правильних покупок”

117 школа26 вересня відбувся майстер-клас для учнів 10-х класів ЗОШ №117.
Майстер-клас “Секрети правильних покупок” – це невелика інструкція про поведінку в процесі здійснення покупки.
У яскравій ігровій формі школярам показали під впливом яких чинників виникає бажання купити, як правильно порівнювати вартість товару різних торгових марок, на що звертати увагу на етикетці. На прикладі популярного продукту харчування – питного полуничного йогурту школярі оцінювали достовірність своїх переконань щодо популярних торгових марок, методом “сліпої дегустації” впізнавали свій улюблений продукт.
Сподіваємося, що відтепер більшість покупок цих юних одеситів будуть обдуманими і правильними.
Майстер-клас проводили: доцент кафедри маркетингу, підприємництва та торгівлі Голубьонкова Олена Олексіївна, старший викладач Брайко Марина Герольдівна і студентка 1 курсу спеціальності Маркетинг – Новікова Арина (випускниця 117 школи).

.

.

.

.


Міжвузівський конкурс студентських наукових робіт з галузі науки “Економіка та управління в сфері торгівлі”

МильчеваРобота студентки факультету ММіЛ Мільчевої Вікторії Василівни під керівництвом старшого викладача Голодонюк О.М. вийшла у фінал конкурсу «Міжвузівського конкурсу студентських наукових робіт» та запрошена для участі у підсумковій науково-практичній конференції Міжвузівського конкурсу студентських наукових робіт з галузі науки «Економіка та управління в сфері торгівлі»  до Харківського державного університету харчування та торгівлі.

За результатами захисту конкурсних робіт Мільчева В.В. зайняла друге місце.

.

.

.

.

.

.


V Буковинський студентський фестиваль науки

Буковинський фестиваль30 травня 2016 року у Чернівецькому торговельно-економічному інституті відбулася фінал конкурсу інноваційно-інвестиційних проектів за напрямком «Розвиток інфраструктури міста (регіону, країни). Розвиток інформаційних технологій» у рамках V Буковинського студентського фестивалю науки.

Команда «Хоббі і Ти» в складі Наталії Жихаревої, Анастасії Кухар і Вікторії Новак, студенток факультету Менеджменту маркетингу і логістики (спеціальність 6.030507 «Маркетинг»), під чуйним керівництвом О.О. Голубьонковой та М.Г. Брайко. Інвестиційний проект «Теплодар – місто майстрів» посів друге місце у конкурсі.

.

.

.

.

.


ХІ Міжвузівська конференція конкурсу наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг»

collage_photocat20-21 травня 2016 року в Києві (КНЕУ) відбулася ХІ Міжвузівська конференція конкурсу наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка. Конкурс проводиться за ініціативою Всеукраїнської громадської організації “Українська Асоціація Маркетингу”.
З 58 робіт, поданих на конкурс цього року, до фіналу були відібрано 25. В short-лист конкурсу увійшла й робота Альони Христич, студентки 1-го року навчання ОКР “Магістр” (гр. ЕМ-583) спеціальності “Маркетинг” нашої академії.

Наукові студентські роботи оцінюються фахівцями ринку (компанії маркетингових досліджень TNS, GFK, Nielseen) та, на підставі рішення журі, студенти нагороджуються грошовими призами та цінними подарунками.

Цього року Христич А.В. під керівництвом старшого викладача Брайко М.Г. отримала спеціальну нагороду конкурсу «За яскраві результати як ефект синергії продукту та методики дослідження». Робота на тему: Дослідження позиціонування та диференціації ігристих вин.

Вітаємо Альону Христич зі спеціальною відзнакою конкурсу “Молодь опановує маркетинг”.

.


Традиційний туристичний перехід 

15 травня студенти, викладачі та співробітники Одеської національної академії харчових технологій взяли участь в традиційному туристичному переході по «Трасі здоров’я».

Традиційно туристичний перехід розпочався з обмінювання цигарок на цукерки. Девіз переходу: Кинь цигарку – піди в похід!!!

Студенти разом з викладачами та деканами факультетів пройшли пішки за розробленим маршрутом: від спорткомплексу ОНАХТ до пляжу «Чкаловький», де провелися спортивні змагання між студентами. Традиційними стали змагання «Стрибки в довжину», «Стрибки на скакалці» і «Перетягування каната».

Вперше у перетягуванні канату прийняли участь викладачі академії. Між змаганнями буди невеличкі музичні паузи, які надихали учасників туристичного передоху, на активне проведення часу. Для визначення самого дружного факультету кожен факультет прийняв участь у танці – ламбада.  Завершив спортивну програму «Заплив моржів». Переможці змагань нагороджуються грамотами та призами. Незабутні враження та гарний настрій ще довго буде наповнювати учасників туристичного переходу.


Тренінг «Як писати прес-релізи для івенту»

collage_photocatпрес-релиз12 травня відбувся тренінг «Як писати прес-релізи для івенту». Попередньо було сформовано 3 команди по 5 студентів (гр ЕМ-481). Жеребкуванням кожна команда вибрала свій фестиваль: стрит-арт, театральний або фестиваль полуниці.

Запрошені представники та спеціалісти в галузі, які проводили тренінг:

– Оксана Маслова – керівник відділу зі зв’язків з громадськістю і пресою телекомунікаційної компанії TENET;

– Михайло Журавель – організатор міжнародного театрального фестивалю МОЛОКО, керівник Одеського Культурного Центру;

– Олексій Шкурат – стрит-артер, організатор стрит-арт фестивалів в Одесі;

– Світлана Ярова – організатор фестивалів Морський, Одеський фестиваль Сміху, готується фестиваль полуниці.

1) Спочатку відбулась презентація проектів (фестивалів) організаторами перед відповідними командами (в різних аудиторіях А-328, А-343, А-344). Підготовка командами прес-релізів.

2) Презентація PR-проекту «Теплодар – місто майстрів».

3) Після написання прес-релізів відбувалась їх презентація в А-342 з наступним обговоренням,  що зрозуміли представники ….цільової аудиторії, хто хоче піти на цей івент і чому.

4) Майстер-клас Оксани Маслової «Чому і як пишуться прес-релізи».

5) Рерайт (доробка) прес-релізів командами, індивідуальні рекомендації Оксани Масловой командам.


ХІІ Всеукраїнська наукова конференція студентів в рамках «Odessa Smart Forum»

грамоты смарт форум27-29 квітня 2016 року відбулась ХІІ Всеукраїнська наукова конференція студентів з розділу «Харчові технології» в рамках «Odessa Smart Forum» в Одеській національній академії харчових технологій.

У конференції прийняли участь студенти кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі зі стендовими та усними доповідями.

Усні доповіді представили:

1) Студентка ОС «Магістр» Мільчева Вікторія тема доповіді «Обґрунтування доцільності розробки та впровадження нових видів продукції на ПрАТ «Одесавинпром», науковий керівник – ст. викл. Голодонюк О.М.

2) Студентка ОС «Бакалавр» Щеголькова Анастасія тема доповіді «Дослідження споживацьких інсайтів покупців ігристих вин», науковий керівник – ст. викл. Брайко М.Г.

Стендові доповіді представили:

1) Студентка 4 курсу Штемпель Т. «Усестороннє дослідження нового продукту – бездріжджового хліба методом SWOT- …..аналізу»,  науковий керівник – проф. Мардар М.Р.

2) Студент ОС «Магістр» Кураков Є. «Маркетингові заходи з підвищення конкурентоспроможності ресторану «Олександрівський», науковий керівник – доц. Голубьонкова О.О.

3) Студентка 2 курсу Хлєбодарова О. «Методи оцінки ефективності заходів мерчандайзингу», науковий керівник –ст.викл. Лозовська Г.М.

4) Студентка ОС «Магістр» Христич А.В. «Аналіз портфелю продукції ПрАТ «ОЗШВ», науковий керівник – ст. викл. Брайко М.Г.

5) Студентка ОС «Магістр» ф-ту ТХППКЗЕтаТ Кулеша В.І. «Аналіз ринку хліба та хлібобулочних виробів», науковий керівник. проф. Мардар М.Р.


Фінал конкурсу РR-проектів “Золотий компас пам’яті Олексія Кононова”

золотой компас22 квітня 2016 року відбувся фінал Х Міжнародного конкурсу студентських рекламних і PR-проектів “Золотий компас пам’яті Олексія Кононова”.

Для поїздки на конкурс сформувалася команда «Хобі і Ти» в складі Наталії Жихаревої, Люби Діцул, Анастасії Кухар і Вікторії Новак, студенток факультету Менеджменту маркетингу і логістики (спеціальність 6.030507 «Маркетинг»), під чуйним керівництвом О.О. Голубьонковой та М.Г. Брайко. Наша особлива подяка  студентам груп ЕМ-381 і ЕМ-481, які приймали активну участь в зйомках новинного сюжету і презентаційного ролика.

«Нас об’єднало бажання взяти участь в знаменитому конкурсі і отримати безмежний досвід від поїздки!», – кажуть студентки. Завдяки старанням усієї команди вдалося привести маленьку перемогу. PR-проект «Теплодар – місто майстрів» посів друге місце у конкурсі.

Цього року за перше місце боролися 20 команд в трьох секціях. У роботі журі взяли участь провідні фахівці в області маркетингу, реклами і PR, представник бізнесу, влади і наукового середовища.

Сподіваємося в наступному році команда ОНАХТ збільшиться, і ми візьмемо участь у всіх секціях конкурсу. А зараз ми починаємо втілення цікавого PR- проекту в життя. Нових перемог! Зустрінемося в Харкові!


76 наукова конференція «Науково-педагогічного складу академії»

collage_photocat20 квітня 2016 відбулась 76 наукова конференція в секції «Економічні проблеми розвитку ринкових відносин на підприємствах харчової та зернопереробної промисловості України» у підсекції «Маркетинг, підприємництво і торгівля».

Усні доповіді представили викладачі та аспіранти кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі:

1) доц. Кордзая Н.Р. «Проблеми формування продовольчих ринків та національної продовольчої безпеки» науковий керівник – проф. Єгоров Б.В.

2) асп. Значек Р.Р. «Товарознавча оцiнка зернових хлiбцiв оздоровчого призначення» науковий керівник – проф. Мардар М.Р.
3) асп. Дутка Ю.Ю. «Особливості підприємницької діяльності на ринку туристичних послуг» науковий керівник –  доц.
Голубьонкова О.О.

collage_photocatконфСтендові доповіді були представлені з наступними темами:
1) проф. Мардар М.Р., доц. Устенко І.А., доц. Кручек О.А. «Впровадження міжнародних стандартів ВRС, ІFS в торговельних мережах»;

2) ст.викл. Лозовська Г.М. «Проблеми сучасного агромаркетингу в Україні»;
3) ст.викл. Брайко М.Г. «Філософія “білого продажу” в управлінні продажу продовольчими товарами»;

4) ст.викл. Шекера С.С. «Соціальні та економічні аспекти розвитку консервної промисловості в Україні»;

5) ст.викл. Голодонюк О.М. «Маркетинг вражень – ефективний спосіб впливу на споживачів»;

6) проф. Мардар М.Р., ст. лаб. Статєва М.С. «Доцільність використання каш миттєвого приготування у харчуванні військовослужбовців».

Крім того, проходила постерна сесія в якій прийняли участь:

1) проф. Мардар М.Р., доц. Устенко І.А., доц. Кручек О.А. «Впровадження міжнародних стандартів ВRС, ІFS в.торговельних мережах»;

2) проф. Єгоров Б.В., доц. Кордзая Н.Р. «Проблеми формування продовольчих ринків та національної продовольчоїбезпеки».


ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади з науки «МАРКЕТИНГ»

DSCN648313–15 квітня 2016 року в ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»  успішно провів ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади з науки «МАРКЕТИНГ». В олімпіаді прийняло участь 88 студентів з 44 вищих навчальних закладів України за рівнем бакалавр та магістр.

Студенти змагалися в два етапи: по-перше, необхідно було дати письмову відповідь на 4 теоретичні запитання та знайти правильне рішення задачі ( максимум 50 балів); по-друге, пройти комп’ютерне тестування (50 тестів — максимум 50 балів).

За результатами олімпіади третє місце посіла студентка Одеської національної академії харчових технологій Штемпель Тамара набравши 77 балів.

Вітаємо студентку гр.ЕМ-481 Штемпель Тамару з третім місцем за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Бакалавр» та студентку гр.ЕМ-583 Мільчеву Вікторію з сертифікатом учасника за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Магістр».


Зустріч студентів-маркетологів з представниками агенства Netpeak

netpik8.04.2016 року відбулась зустріч представників агентства Netpeak з студентами-маркетологами кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі. Мета зустрічі –  залучення студентів-маркетологів до співпраці.

Netpeak – одне з найбільших агентств інтернет-маркетингу в Східній Європі. Напрямки послуг агентства: просування сайтів, контекстна реклама, веб-аналітика, юзабіліті і консалтинг. Мета агенства – привести не відвідувачів сайту, а майбутніх клієнтів свого замовника. У цьому кардинальна відмінність їх підходу від більшості агентств інтернет-маркетингу.

Предстаники агентства розповіли про свої найбільші проектами (ОЛХ, Цитрус, LG, Комфі, rabota.ua та ін.), які є зараз на слуху у кожного із нас. А також відмітили, що до складу агентства входять молоді та активні люди.

Агентство Netpeak запропонували співпрацю нашим студентам з різних напрямків в сфері інтернет-маркетингу. Після спілкування з представниками агентства студенти-маркетологи заповнили свої резюме і проходять співбесіду на заміщення вакантних місць. Що дозволить їм отримати нові знання та престижну роботу в компанії, що постійно розвивається.

р


Підсумкова науково-практична конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт 

Kulesha07.04.2016 року на базі Харківського державного університету харчування та торгівлі було проведено підсумкову науково-практичну конференцію Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук у 2015-2016 н.р. із галузі «Харчова промисловість та переробка сільськогосподарської продукції». Конференція включала в себе 4 секції, до комісій яких  входили представники викладацького складу вищих навчальних закладів  з усієї України.
Студентка  Одеської національної академії харчових технологій факультету “Технології харчових продуктів, парфумерно-косметичних засобів, екпертизи та товарознавства” ОКР «магістр» Кулеша Вікторія отримала 1 місце у секції «Товарознавчі аспекти дослідження ринку товарів, їх якості та експертизи» з науковою роботою на тему: «Товарознавча оцінка нових комбікормів для декоративної та співучої птиці та їх порівняння з комбікормами, що реалізуються в роздрібній торговельній мережі м. Одеси» під керівництвом д.т.н., професора Мардар Марини Ромиківни.

Захист роботи Кулеші В.І. відбувався на пленарному засіданні конференції у числі робіт, які було визначено найкращими з усіх, представлених на конкурсі.

р

р


Вистава-тренінг “КОРОВИ НЕ ВИННІ”

korovy-ne-vinniЯк у вас пройшло 1 квітня ??? У нас – отлично !!! З найцікавішим майстер-класом від Сергія Трухімовича. Цей майстер-клас подарував низку цікавої інформації та позитиву. В результаті цього майстер-класу студенти спеціальності “Маркетинг” отримали багато нових знань в області реклами, а також як системно, логічно і послідовно підійти до самореклами і реклами; значення реклами та самореклами в бізнесі і в особистому житті.

п

п

п

п

п

п

п


Міс Академія 2016

люсяВ рамках традиційного конкурсу краси “Міс Академія” вперше в цьому році було оголошено Онлайн-голосування за підсумками якого учасниця, яка набрала максимальну кількість голосів стане володарем титулу “Міс Інтернет”.

Кафедра маркетингу, підприємництва та торгівлі вітає студентку 1 курсу спеціальності “Маркетинг” – Біденко Людмилу з перемогою в Інтернет-голосуванні і присвоєнням титулів “Міс Інтернет” і “Міс фото”.

п

п

п

п

п

п


Міжвузівська наукова студентська конференція

__________201630 березня 2016 року в рамках Міжвузівської наукової студентської конференції відбулася секція по “Маркетингу, підприємництва і торгівлі”. Участь до конференції брали студенти 2-5 курсів спеціальності “Маркетинг”, а також студентка 2 курсу Технікуму газової і нафтової промисловості.

На конференції були представлені стендові та усні наукові доповіді. Конференція супроводжувалась дискусіями. В доповідях було розкрито цікаві тематики, а також представлений високий рівень наукових досліджень. Вітаємо усіх учасників конференції та з нетерпінням чекаємо наступної конференції.

п

п

ап

п

п


Конкурс Золотий компас 2016

kompasНаш проект, який підготували студенти спеціальності маркетинг під керівництвом викладачів кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі, в рамках секції “PR проекти” пройшов у фінал конкурсу Золотий компас 2016!!!

На наступному етапі  необхідно буде виконати:
1. Зйомку презентаційного фільму про проект або його ініціатора .
2. Зйомку новинного сюжету.
3. Написання статті і прес-релізу.
4. Розробку та короткий опис програми внутрішньокорпоративного PR для ініціатора (замовника) проекту в рамках підтримки проекту.

Більш детальна інформація за посиланням:

п


День кафедри

den-kafedryДень кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі пройшов в три етапи. Свято розпочалося з привітань завідувача кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі – Мардар Марини Роміковни, а також декана факультету менеджменту, маркетингу і логістики – Агеєвої Ірини Миколаївни.
Почесними гостями на Дні кафедри були директор Інституту прикладної економіки та менеджменту ім. Г.Е. Вейнштейн – Каламан Ольга Борисівна і завідувач кафедри економіки підприємства, професор кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі – Павлов Олександр Іванович.
Студенти спеціальності «Маркетинг» привітали кафедру піснями, сценкою «Казка для маркетолога», а також стінгазетами.
Також на святі кафедри були присутні і брали активну участь студенти спеціальності «Маркетинг» Технікуму газової і нафтової промисловості ОНАХТ.
На другому етапі Дня кафедри проходили інтелектуальні ігри: «Перевір своє креативне мислення», «Асоціації та ідеї».
На третьому етапі виступав провідний спеціаліст в області маркетинг – керівник відділу маркетингу і реклами Центру виставкових технологій – Кущевий Олеся з лекцією на тему: «Основні аспекти Інтернет-блогерів».
Організатори дня кафедри вдячні всім учасникам за душевність, креативність і гарний настрій, і дуже сподіваються, що ця зустріч стане початком тісної дружби.


Тиждень факультету під тематичною назвою “ГАЛАКТИКА ММіЛ”

galaktika_MMiLВ рамках тиждня факультету “Менеджменту, маркетингу і логістики” 22 березня 2016 року відбулася благодійна ярмарка рукоділля. На якій студенти нашої кафедри представили кулінарні шедеври. Ярмарок також супроводжувався музичними композиціями. Всі зібрані кошти були спрямовані підшефному інтернату в смт Миколаївка.

п

п

п

п

п

п

п

п


Фестиваль реклами

fotovystavka3 грудня у Києвському національному торгово-економічному університеті відбувся 11-й Український студентський фестиваль реклами в якому прийняли участь наші студенти та викладачі.

Український студентський фестиваль реклами® (УСФР) – найбільший в Україні фестиваль студентських розробок в області реклами, маркетингу і PR. Щорічно в Фестивалі беруть участь понад 1000 осіб з України, Росії, країн СНД, а також далекого зарубіжжя. Український студентський фестиваль реклами – зареєстрована торгова марка. Вперше відбувся в Харкові в 2004 році. З 2005 року щорічно проводиться в м. Київ. Організатор і керівник проекту – Ромат Євген Вікторович, голова Спілки рекламістів України, доктор наук з державного управління, професор, академік АЕН України, зав. кафедрою маркетингу та реклами КНТЕУ, головний редактор журналу «Маркетинг і реклама». Під егідою УСФР організована асоціація УСФР-сфери, в яку входять: Кримський міжнародний студентський фестиваль реклами (КримСаФаРі) і ряд регіональних студентських фестивалів реклами.


Дванадцята Міжнародна науково-практична конференція

konferensiya_2015_Golubenkova12 листопада 2015 року доцент кафедри маркетингу, підприємництва та торгівлі Голубьонкова О.О. взяла участь в Дванадцятої Міжнародної науково-практичної конференції “Маркетингові дослідження: інструменти та технології.

На Конференції традиційно обговорювалися проблеми функціонування світового та національного ринків маркетингових досліджень, взаємини між замовниками досліджень та їх виконавцями, інновації у сфері дослідницьких технологій та інструментарію.

Учасники Конференції відзначили високий рівень усіх без винятку доповідей. Усі виступи були присвячені актуальним проблемам і, як правило, викликали жваву дискусію між учасниками.

На сьогодні Конференція стала практично єдиним традиційним щорічним заходом, на якому зустрічаються всі найбільші оператори українського дослідницького ринку. Практика конференцій показала, що незважаючи на об’єктивні конкурентні протиріччя, що існують між дослідницькими компаніями, у дослідницького ринку багато спільних проблем. Можна вже говорити про те, що форум виконує функції традиційної майданчики обговорення специфічних внутрішньогалузевих проблем. Не кажучи вже про те, що саме Конференція стала місцем демонстрації останніх інноваційних досягнень дослідницьких інструментів і технологій. Важко переоцінити роль Конференції у вихованні замовників маркетингових досліджень.


Зустріч студентів-маркетологів з керівництвом “Фірми Гармаш”

GarmashБагато років наша академія співпрацює з «Фірмою Гармаш» – лідером на ринку м’ясної продукції Одеського регіону. Велика кількість наших випускників почали свою трудову діяльність на даному підприємстві.

11 листопада відбулася зустріч студентів 3-4 курсів кафедри маркетингу, підприємництва та торгівлі з заступником Генерального директора «Фірми Гармаш» директором Олександрівського м’ясокомбінату Куликовим Андрієм Герасимовичем.

Андрій Герасимович розповів про ситуацію на ринку м’ясної продукції і діяльності підприємства, а також запропонував студентам нашої кафедри співробітництво в рамках просування продукції фірми в м.Одесі та Одеській області при цьому, що не менш важливо, поєднувати роботу і навчання.

Після даної зустрічі багато хто з наших студентів зацікавилися отриманою пропозицією і записалися на додаткову зустріч з подальшої екскурсією на підприємство, де вони зможуть отримати додаткову інформацію про умови роботи, а також побачити своїми очима, як саме відбувається виробництво м’ясної та ковбасної продукції.

Таким чином, починаючи вже з 3-4 курсу наші студенти зможуть влаштуватися на роботу за фахом з подальшим кар’єрним ростом.


Профорієнтаційна робота кафедри

proforien_rabotaВикладачі кафедри маркетингу, підприємництва та торгівлі провели профорієнтаційну роботу в наступних навчальних закладах:

 – Проф. Мардар М.Р. – зі студентами спеціальності «Комерційна діяльність» у Вищому професійному училищі №21 м. Миколаєва;

– Доц. Голубьонкова О.О. – зі студентами 10-11 класів Одеської ЗОШ №65 I-III ступенів Одеської міської ради Одеської області та ЗОШ I-III ступенів м. Теплодар;

– Ст. пр. Голодонюк О.М. – зі студентами 10-11 класів Одеської ЗОШ №72 I-III ступенів Одеської міської ради Одеської області та Одеської ЗОШ №80 I-III ступенів Одеської міської ради Одеської області;

– Ас. Мілева М.Д. – зі студентами 10-11 класів Арцизскій професійного аграрного ліцею с. Теплиця Арцизскій району;

– Ас. Значек Р.Р. – зі студентами 10-11 класів Одеської ЗОШ №48 I-III ступенів Одеської міської ради Одеської області та                                                                                     Одеської ЗОШ №49 I-III ступенів Одеської міської ради Одеської області.


Фестиваль ВИНА і ЇЖІ

eda & vine

31.10.2015 з 12:00 до 20:00 в Приморському парку в рамках святкування Золотої осені в Іллічівську за підтримки Одеської національної академії харчових технологій пройде МОА фестиваль “Вино & Їжа”.

На цьому родинному святі вас чекатиме безліч виноробів, сироварів, цікавих hand-made виробників і дрyгіх.

Відвідувачі заходу зможуть познайомитися з виробниками, покуштувати і придбати кращу продукцію, оцінити по достоїнству страви багатьох ресторанів і кафе міста в одному місці. За прекрасним настроєм приходьте до нас всією родиною!

п

пп

п

п

п

п

ппрп

п

п


«BBQ – 2015»

BBQ17 жовтня 2015 року, відбувся гастрономічний фестиваль «BBQ-2015», дата проведення якого приурочена 113-го Дня народження Одеської національної академії харчових технологій і професійного свята Дня працівників харчової промисловості, в рамках якого пройшов III-й кулінарний конкурс.

На цьому святі побували студенти і викладачі кафедри маркетингу, підприємництва та торгівлі. Де вони змогли поспілкуватися з гостями цього заходу і насолодитись атмосферою свята.

р

р

р


Традиційний туристичний перехід по «ТРАСІ ЗДОРОВ’Я»

tur_perehod_20154 жовтня студенти, викладачі та співробітники академії взяли участь в традиційному туристичному переході від спорт комплексу ОНАХТ по «Трасі Здоров’я» до пляжу Чкаловський. Традиційними стали змагання «Привітання команд» і «Перетягування каната». Завершив спортивну програму «Заплив моржів». Переможці змагань нагороджуються грамотами та призами. Перехід був присвячений Дню працівників освіти. З чим і вітаємо викладачів нашої академії.

п

п

п

п

п

п

п


Практика студентів маркетологів

praktikaЩороку наші студенти-маркетологи проходять практику на таких підприємствах, як: ПрАТ «Одесавинпром», ПрАТ «Одеський коньячний завод», ТОВ «ПТК Шабо», беруть активну участь у проведенні виставок, що проводяться компанією ТОВ «Інтер-експо», а також проходять стажування за кордоном.

Так, наприклад, в цьому році студентка 3-го курсу Новак Вікторія проходила практику в United States of America, State of California, San praktikaFrancisco, 900 North Point, Suit A-1.
Chocolate
company – Ghirardelli. В ході стажування вона займалася вивченням шоколадної продукції Ghirardelli, а також вивчала маркетингову політику компанії.
Крім того, студентів 3-го курсу нашої спеціальності із задоволенням беруть на практику в ТОВ «Хіт Лаб», ТОВ «Інспайр» та ДАЗТ «Одеська господарська служба Одеської залізниці» (газета «Чорноморський гудок»).
Виробнича практика необхідна і актуальна. Якщо Ви плануєте надалі стати кваліфікованим фахівцем в області маркетингу, то навчання в ОНАХТ на кафедрі маркетингу, підприємництва та торгівлі спільно з практичною діяльністю, допоможе домогтися Вам поставлених цілей.
п

п

п


Студенти нашої академії розділили радість з Одеським державним іподромом! 125 – ліття це значна дата для міста!

ska4kyОдеський іподром дуже тепло прийняв наших студентів і викладачів на своєму святі – 125-річчя від дня заснування та проведення перших скачок. Всіх гостей чекала дуже цікава програма: ансамбль ударних інструментів, оркестр, пісні, танці, лицарські бої, неймовірна атмосфера і скачки. Як же на такому святі без скачьок ?!