ПРАКТИЧНА ЗНАЧУЩІСТЬ РОЗРОБОК СТУДЕНТІВ-МАРКЕТОЛОГІВ

Маркетингу властива практична спрямованість, динамічність та швидка зміна методів та технологій. Тому дуже важливо не просто вивчати теоретичні постулати, а випробувати та втілювати свої ідеї у практику маркетингової діяльності підприємств.

Саме це правило закладено у процес підготовки наших маркетологів: всі курсові, кваліфікаційні роботи виконуються на прикладі діючих підприємств: студенти ретельно вивчають підприємство, його ринкове оточення, перспективи розвитку.

Не став виключенням і 2020 рік. Так, під час роботи над магістерськими кваліфікаційними роботами, студенти вирішували реальні завдання підприємств: студентка Свєтікова О.І., вивчала стан ринку мінеральної води та розробляла систему базових стратегій для ТОВ «Кривоозерська ХСФ», Струц Є.М. у комплексі з студенткою Фещук Л.О. (спец. 076) працювали над темою «Фестивалі як інструмент просування сільських територій (на прикладі Актівського каньйону)» на замовлення ФОП Юренко В.В. (Агентство онлайн реклами 4LIMES).

Актуальність та важливість виконаних розробок підтверджено відповідними довідками.

Зауважимо, що всі кваліфікаційні роботи виконуються на прикладі діючих підприємств, з вирішенням реальних проблем, але, на превеликий жаль, ще не всі керівники підприємств ставляться до питань маркетингу з великою увагою. Тому вважаємо за мету більше уваги приділяти співробітництву з ними, щоб зростала кількість запитів на студентські розробки.

довідка

струц