Працевлаштування

При виборі спеціальності більшість абітурієнтів ставлять запитання: а ким я буду працювати? Які підприємства беруть випускників з цим дипломом?

Спробуємо коротко відповісти.

1) Здобувши освіту за спеціальністю «Маркетинг» ви зможете стати:

– Директором з маркетингу;

– Маркетологом-аналітиком;

– Маркетологом-менеджером;

– Спеціалістом з досліджень;

– Маркетологом-економістом;

– Бренд-менеджером;

– Арт-директором;

– Інтернет-маркетологом.

2) Спеціальність «Підприємництво, торгівля і біржова діяльність» дасть вам можливість стати:

– Керівником малого і середнього бізнесу;

– Керівником підприємства торгівлі, сфери послуг (салон краси, фітнес-центр, ресторан, готелі та ін.);

– Керівником агентства: страхового, нерухомості, рекламного, туристичного та ін;

– Завідувачем торгового залу;

– Менеджером з продажу.

Спеціаліст з маркетингу необхідний на кожному підприємстві – адже саме він повинен відчувати ринок і підказати в якому напрямку треба розвиватися. Тому за даними фахівцями до нас звертаються керівники підприємств, які хочуть бути впевненими в завтрашньому дні – це й новостворені фірми і досвідчені виробники товарів і послуг.

Але, хочеться підкреслити, що сучасний студент не шукає роботу після закінчення вузу – він в більшості випадків вже успішно поєднує навчання з початком трудової кар’єри.

Як це відбувається? Є кілька варіантів:

– Проводяться двічі на рік ярмарки вакансій;

– Практики під час навчального процесу (зарекомендувавші себе студенти залишаються там працювати);

– Регулярні звернення керівників різних підприємств з проханням «порекомендувати відповідального і осідченого студента»;

– Зустрічі з фахівцями в сфері маркетингу, підприємництва та торгівлі, у вигляді майстер-класів, тренінгів та т.п.;

– Участь в різних конкурсах студентських робіт – там помічають найбільш активних і пропонують роботу;

– Участь в різних конференціях – можливість особистого знайомства з представником цікавою фірми;

– Екскурсії на провідні підприємства міста і т.д. і т.п.

Основні вимоги роботодавця – це знання теоретичної бази, відповідальність і бажання вчитися і розвиватися.

Таким чином, наш випускник має не тільки теоретичні знання, а й досвід роботи, що дозволяє йому успішно конкурувати на ринку праці і отримувати гідну заробітну плату.