Тренінги та семінари

Тематика  науково-методичних семінарів кафедри МПіТ на 2020 рік

Місяць Тема Відповідальний
1 березень Науково-теоретичні та методичні основи бізнес – планування у підприємництві Доц. Бахчиванжи Л.А.
2 квітень Методологія, структура та вимоги до виконання дипломних робіт студентами спеціальності 075 «Маркетинг» СВО «Бакалавр» Доц. Голубьонкова О.О., ст. викл. Брайко М.Г.
3 травень Актуальні сервіси Google для підвищення ефективності маркетингової діяльності Доц. Голубьонкова О.О.
4 вересень Методологія, структура та вимоги до виконання кваліфікаційних магістерських  робіт студентами спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Доц. Голубьонкова О.О. (маркетинг), ст. викл. Голодонюк О.М.,

доц. Бахчиванжи Л.А. (підприємництво)

5 жовтень Методичні основи, структура та вимоги  до виконання курсових робіт з дисципліни «Івент-маркетинг» ст. викл. Брайко М.Г.
6 жовтень Методичні основи викладання дисципліни «Комерційна діяльність» та виконання курсових робіт студентами спеціальності 076«Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Доц. Черевата Т.М., ст. викл. Памбук С.А., ас. Статєва М.С.
7 листопад Науковий та методичний підхід  у забезпеченні підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою «Digital маркетинг» Ас. Мільчева В.В.