Участь команди ОНАХТ у рекламному полігоні 2020

Цього року всеукраїнський креатив-баттл «Рекламний Полігон» (осінь, 2020)  проходив в онлайн режимі.

Офіційними Партнерами проекту «Рекламний Полігон» (осінь, 2020) Група компаній «Фокстрот», компанія Pepsico Ukraine та компанія Samsung.

Проект «Рекламний Полігон» представлений у вигляді креатив батлу сенс якого – об’єднання команд-учасників для розробки рішення до проблеми у вигляді креативної реклами.

Від нашої Акдеміі приймали участь студенти спеціальності маркетинг 1-4 курсів в команді під назвою «Самий ЦИМЄС».

Наша команда: Асіят Мальчева, Аня Синиця, Анна Крикунова, Катя Максименко, Влада Брайко, Вика Галиченко, Тома Ткаченко, Аліна Сотнікова , Александр Яровенко. Керівник – Брайко Марина Герольдовна, старший викладач кафедры МПіТ, керівник Маркетингового клубу.

На початковому етапі та перед оголошенням завдань , учасникам були проведені майстер класи від передових маркетологів, копірайтерів та креативщиків країни.

Від організаторів та членів журі були висунуті декілька соціальних проблем для вирішення :

  • Потрібно розробити та запропонувати яскраву та легкозрозумілу  ідею компанії раціонального відношення до споживання води в сім’ї, для громадських потреб та для процесів виробництв
  • Створити комплексну рекламну кампанію щодо популяризації фіскального чеку на складну техніку з гарантійним талоном. Ілюстрація позитивних сторін покупки «білих»(офіційних) продуктів та загроз при покупці «сірих» товарів.
  • Потрібно розробити та запропонувати яскраву та легкозрозумілу  ідею компанії роздільного збору сміття, та утилізації пластикового пакування.

Для вирішення цих проблем були дані 48 годин.

Наша команда одразу почала активне обговорювання завдань, шляхів їх вирішення та реалізації ідей.

Було висунуто багато пропозицій для рішення брифів та обрані найкреативніші.

Для розробки кожної з ідей були обрані по 3 людини з команди, та після виконання етапів реалізації та опису ідеї команда  консультувалася з керівником Мариною Герольдовною Брайко та іншими викладачами кафедри Маркетингу підприємництва і торгівлі.

Завдяки зусиллям, старанням та допомоги наших викладачів команда Академії «Самий ЦИМЄС» зайняли призові місця у двох номінаціях Рекламного полігону , а саме:

Друге місце у брифі про раціональне споживання води.

Третє місце у брифі з ідею компанії роздільного збору сміття, та утилізації пластикового пакування.

Це був цікавий досвід для усіх учасників полігону. 

 5  4  3
 2  1