Виробнича практика

praktikaЩороку наші студенти-маркетологи проходять практику на таких підприємствах, як: ПрАТ «Одесавинпром», ПрАТ «Одеський коньячний завод», ТОВ «ПТК Шабо», беруть активну участь у проведенні виставок проводяться компанією ТОВ «Інтер-експо», а також проходять стажування за кордоном.

Так, наприклад, в 2015 році студентка 3-го курсу Новак Вікторія проходила практику в United States of America, State of California, San Francisco, 900 North Point, Suit A-1. Chocolate company – Ghirardelli. В ході стажування вона займалася вивченням шоколадної продукції Ghirardelli, а також вивчала маркетингову політику компанії.

Крім того, студентів 3-го курсу нашої спеціальності із задоволенням беруть на практику в ТОВ «Хіт Лаб», ТОВ «Інспайр» та ДАЗТ «Одеська господарська служба Одеської залізниці» (газета «Чорноморський гудок»).

Виробнича практика необхідна і актуальна. Якщо Ви плануєте надалі стати кваліфікованим фахівцем в області маркетингу, то навчання в ОНАХТ на кафедрі маркетингу, підприємництва та торгівлі спільно з практичною діяльністю, допоможе досягти Вам поставлених цілей.

.

.

Індивідуальні завдання для студентів ІІ курсу за ОКР «Бакалавр» факультету менеджменту, маркетингу і логістики напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» для проходження виробничо-ознайомлювальної практики. 

Керівник – доц., к.т.н. Кордзая Н.Р.:                    

Атаян М.А. Аналіз конкурентоспроможності послуг нічного клубу Ministerium

Горбунова Г.Г. Аналіз конкурентоспроможності торгової марки (на прикладі ТМ «Садочок»)

Дмитрієва І.С. Аналіз конкурентоспроможності продукції (на прикладі сухариків «Хрустим»)

Клюс К.О. Аналіз конкурентоспроможності продукції (на прикладі коньяку «Шабо»)

Курдас Ю.В. Аналіз конкурентоспроможності продукції (на прикладі вареників ТМ «Геркулес»)

Махно Н.О. Аналіз конкурентоспроможності торгової марки (на прикладі антиперсперантів «Рексона»)

Мокряк Р.А. Аналіз конкурентоспроможності продукції (на прикладі шампунів «Дав»)

Русначенко Т.А. Аналіз конкурентоспроможності продукції (на прикладі пельменів ТМ «Левада»)

Чорний М.В. Аналіз конкурентоспроможності політичної партії (на прикладі партії «Самопоміч»)

Керівник – к.е.н. Лозовська Г.М.:

Бахов Р.С. Аналіз конкурентоспроможності продукції (на прикладі майонезу «Провансаль» ТМ «Сонячна Долина»)

Гуринович В.В. Аналіз конкурентоспроможності продукції (на прикладі чаю «AHMAD» ТМ «AHMADTEA»)

Ільчук М.О. Аналіз конкурентоспроможності продукції (на прикладі сметани «President» ТМ «President»)

Кубишкін В.Р. Аналіз конкурентоспроможності продукції (на прикладі вафель «Артек» ТМ «Світоч»)

Лєгєндзевич К.В. Аналіз конкурентоспроможності торгової марки (на прикладі ТМ «Roshen»)

Нестерова А.А. Аналіз конкурентоспроможності торгової марки (на прикладі ТМ «Олейна»)

Нізовець Є.І. Аналіз конкурентоспроможності продукції (на прикладі соку ТМ «Чудо-чадо» ОЗДХ)

Сербова К.А. Аналіз конкурентоспроможності продукції (на прикладі мінеральної води ТМ «Миргородська»)

Хлєбодарова О.І. Аналіз конкурентоспроможності торгової марки (на прикладі ТМ «Наша Ряба»)

Юдін Є.О. Аналіз конкурентоспроможності продукції (на прикладі кави ТМ «Сarte noire»)

Керівник – ас. Значек Р.Р.:

Головко Є.В. Аналіз конкурентоспроможності продукції (на прикладі пасти сиркової «Тьома» ТМ «Тьома»)

Дзятко А.Р. Аналіз конкурентоспроможності торгової марки (на прикладі ТМ «Верес»)

Діцул Л.С. Аналіз конкурентоспроможності торгової марки (на прикладі ТМ «Світоч»)

Кепенач Ю.Д. Аналіз конкурентоспроможності продукції (на прикладі мінеральної води ТМ «Моршинська»)

Кулик О.С. Аналіз конкурентоспроможності торгової марки (на прикладі ТМ «Хортиця»)

Лиса О.С. Аналіз конкурентоспроможності продукції (на прикладі кави ТМ «Jacobs»)

Соколик Ю.В. Аналіз конкурентоспроможності продукції (на прикладі чіпсів «Pringles» ТМ «Pringles»)

Фісенко Н.А. Аналіз конкурентоспроможності продукції (на прикладі  горошку зеленого «Bonduelle» ТМ «Bonduelle»)

Чернов Д.В. Аналіз конкурентоспроможності продукції (на прикладі чаю ТМ «Lipton»)