Практика

IMG-5137

Всім відомо, що студентське життя не обмежується одними лекціями. Щоб закріпити отримані знання, студенту необхідно отримати і практичний досвід роботи.

Кафедра Маркетингу, підприємництва і торгівлі заключила з підприємствами, установами та організаціями довгострокові угоди про співпрацю, в яких пeредбачається надання можливості проходження практик студентами.

У рамках укладeних угод між ОНАХТ та базами для проведення практик випускова кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі здійснюватиме керівництво різними видами практик. Кeрівниками практики від кафедри є висококваліфіковані викладачі, а на базах практики – фахівці високої кваліфікації. Практика студентів передбачає безперервність та послідовність її проведення при одержанні потрібного достатнього обсягу практичних знань і умінь відповідно до кваліфікаційного рівня «Бакалавр» або «Магістр».

Метою практичної підготовки є оволодіння студентами сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі їх майбутньої професії, формування у них на базі одержаних в ОНАХТ знань, професійних умінь та навичок для прийняття самостійних рішень під час роботи в реальних ринкових і виробничих умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності.

Студенти проходять практику у передових державних організаціях, комерційних структурах, таких як: ПрАТ «Одесавинпром», ТОВ «Сільпо-ФУД», ТОВ «Таврія-В», Одеська дирекція АТ «Укрпошта», рекламне агентство «VIZART», ФОП Аль-Ватар Ахмед Мохамед, агентство онлайн-реклами «4Limes», Туристична агенція «Подорожуй за мрією», ТОВ «Алмарисс», ТОВ «Гормолзавод», ТОВ «Кривоозерська ХСФ», ТОВ «Алколайн», ТОВ «Центр захисту, сприяння та розвитку торгівлі», ТОВ «АГРОТЕХ», ТОВ «Бюро подорожей «Сім’я» та інші. Що стосується перспективи працевлаштування близько 70% студентів старших курсів залишаються працювати в організаціях, де проходили стажування.

Також наші студенти мають можливість проходити міжнародну практику. Міжнародна практика – це знайомство з сучасними підприємствами і організаціями, отримання досвіду, який потім стане в нагоді для розвитку власного бізнесу, або дозволить влаштуватися на роботу на сучасне підприємство як в Україні так і за кордоном.

Так, наприклад, в 2020 році студенти магістри Струц Єлизавета та Фещук Людмила проходили практику в ФОП Струнін Ю.О. (агентство онлайн-реклами «4Limes»). В ході стажування вони займалися вивченням комплексних рішень, щодо просування бізнесу в Інтернеті.

Студентка Мальчева спеціальності Маркетинг в період літніх канікул проходила міжнародну практику в Німеччині на підприємстві «Saterplant GmbH», яке знаходитися на світовому ринку з 1975 року та отримала корисний досвід для себе як для майбутнього маркетолога, адже могла спостерігати як і сам менеджмент компанії, тобто організацію всього виробничого і збутового процесу, так і маркетинг, організацію рекламної діяльності та елементів реклами на підприємстві (детальніше).

Студентки Войчишенко Я., Генчу Є., Оніщенко О., Пікінер Н., Костенюк А. проходили практику в Німеччині на підприємстві «Pilzland». Вони побачили, як працюють заводи в іншій країні, мали змогу практикувати німецьку мову, тому що вона так легко давалась під час спілкування, пізнали культуру Німеччини, подорожували і побачили, яка це розвинена країна, котра йде в ногу з часом (детальніше).