Захист випускних та дипломних робіт

Захист випускних робіт

студентами 4 курсу групи ЕМ-481

напряму підготовки «Маркетинг»

у рамках комплексних дипломних проектів

 

16.06.2016 о 9:00

1. Бурлака Г.А. – Маркетингове дослідження ринку кисломолочних напоїв з метою просування нової продукції.

16.06.2016 о 14:00

2. Новак В.І. – Маркетингове обґрунтування проекту рекреації комплексу «Фабрика здоров’я» з метою просування його послуг.

21.06.2016 о 9:00

3. Штемпель Т.М. – Маркетингове дослідження ринку хлібобулочної продукції з метою просування нових виробів.

23.06.2016 о 8:00

4. Чорний Е.Р. – Маркетингове дослідження ринку м`ясопродуктів з метою просування нової продукції.

23.06.2016 о 11:00

5. Кожанова Ю.І. – Маркетингове дослідження ринку сухих сніданків та аналіз конкурентоспроможності мюслів, які реалізуються в торговельній мережі м.Одеси.

.

Захист випускних робіт

студентами 4 курсу групи ЕМ-481

напряму підготовки «Маркетинг»

24.06.2016 о 9:00

1. Ліщинська Г. – Розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин ПрАТ «ОЗШВ»

2.Чорна А.М. – Маркетингове дослідження ринку соціальної реклами в м. Одеса з метою розробки і впровадження нового напряму

3. Маковська А.Р. – Формування маркетингової товарної політики ПАТ «Одеський коровай»

4. Пронюк Л.Є. – Розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності снеків на прикладі чіпсів ТМ «Люкс»

5. Шабаровська В.О. – Формування маркетингової товарної політики шампанських та ігристих вин ПрАТ «ОЗШВ»

6. Філоті К.М. – Розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності коньяку ПрАТ «Одесавинпром»

27.06.2016 о 9:00

1. Пондо А.І. – Розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності коньяку ТМ «Шабо»

2. Тимощук Ю. – Розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності ігристого вина ТМ «Шабо»

3. Носаненко Н.А. – Розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності цитрусових соків ТМ «Сандора»

4. Сафонова К.В. – Розробка стратегії позиціонування та диференціації тихих вин ПрАТ «Одесавинпром»

5. Щеголькова А.Є. – Розробка маркетингової конкурентної стратегії з обґрунтуванням споживчих переваг для ігристих вин ТМ «Одеса»

6. Пишенін Д.В. – Розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності тихих вин ПрАТ «Одесавинпром»

7. Бузинський В.О. – Маркетингове дослідження ринку коньяку з метою впровадження нового продукту

29.06.2016 о 9:00

1. Бардін О.О. – Розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності пива ТМ «Оболонь»

2. Овчаренко В.М. – Розробка стратегії позиціонування та диференціації коньяку ТМ «Шабо»

3. Граб В.С. – Маркетингове дослідження ринку хлібобулочних виробів в м. Одеса з метою розробки і впровадження нового напряму

4. Демченко А.В. – Формування маркетингової товарної політики ПРАТ «Чумак»

5. Григорян Л.А. – Формування маркетингової товарної політики тихих вин ТМ «Шабо»

6. Склярук С.С. – Розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності пива ТМ «Оболонь»